Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chov.
Kód: 86/1 - 86/10 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Publikace je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování – přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a zejména hodnocení výsledků vzdělávání u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Ukazuje, jak hodnotit objektivně, jaké formy hodnocení využívat (např. formativní hodnocení, slovní hodnocení, individualizované hodnocení, sebehodnocení a další). Vyvrací i mýty týkající se školního hodnocení u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Publikace přináší i řadu konkrétních ukázek hodnocení z různých škol.
1. vydání, 208 stran
ISBN 978-80-87295-25-0
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář