Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chov.

Kód: 86/1 - 86/10 Zvolte variantu
Tip
264 Kč 176 Kč od 176 Kč
Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Jak ve škole objektivně hodnotit žáky se specifickými poruchami učení a s poruchou pozornosti? Publikace přináší možnosti hodnocení včetně konkrétních ukázek z různých škol. Součástí jsou i vhodná podpůrná opatření při výuce, charakteristika jednotlivých specifických poruch učení a pozornosti a jejich dopad na výuku. Publikace je vhodná pro ZŠ a SŠ - pedagogy, výchovné poradce, školní poradenská pracoviště, poradenské pracovníky PPP a SPC a další.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Publikace je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování – přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a zejména hodnocení výsledků vzdělávání u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Ukazuje, jak hodnotit objektivně, jaké formy hodnocení využívat (např. formativní hodnocení, slovní hodnocení, individualizované hodnocení, sebehodnocení a další). Vyvrací i mýty týkající se školního hodnocení u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Publikace přináší i řadu konkrétních ukázek hodnocení z různých škol.

1. vydání, 208 stran

ISBN 978-80-87295-25-0