Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chov.

Kód: DJHZ23 DJHZ24 Zvolte variantu
264 Kč 176 Kč od 176 Kč
Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Publikace přináší nejen charakteristiku jednotlivých specifických poruch učení a pozornosti a jejich dopad na výuku, ale i vhodná podpůrná opatření a zejména možnosti objektivního hodnocení. Publikace obsahuje řadu konkrétních ukázek. Vhodná pro ZŠ a SŠ.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Publikace je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování – přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a hodnocení výsledků vzdělávání u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Ukazuje, jak hodnotit objektivně, jaké formy hodnocení využívat (např. formativní hodnocení, slovní hodnocení, individualizované hodnocení, sebehodnocení a další). Vyvrací i mýty týkající se školního hodnocení u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Publikace přináší i řadu konkrétních ukázek hodnocení.

1. vydání, 208 stran

ISBN 978-80-87295-25-0